Friday, May 8, 2009

dunia yg ceria


skrg aku dok kt meja ummi..sure la kt sek ummi skrg ni..nk gne wireles yg laju gile kt cni..tpaksa la mrajin2 kn diri ke cni..wlpn sek ummi ni dok kt ceruk kg..jgn tkejut sgt la sbb kt cni ade wireles..gille laju wa ckp lu..kalah wireles kt UTM..haha9x..bygkn la..muv yg sizenyer kire2 23MB aku dpt download within kurang 5min..klo la gne wireles kt UTM tu..bjam2 gak aku kne tggu..haha9x..Sek Keb Prt Sapran ni la tmpt aku lepak2 utk mdptkn khidmat wireles..kt umah khidmat dial-up yg cam hampess tu wat aku hangin 1 bdn je slalunye..

td aku tgkkn je ank2 ckgu kt cni bmen lari2..bes 1 staff room skola ni dorg wat cam playground..bygkn la krusi yg broda tu bleh dibuat men kuda2..sgt tggi la imaginasi bdk2 skrg..gille xtercapai akal aku..haha9x..sronoknye dorg..men golek2 dpn org pom bleh wat muke xtau malu..abes mak dorg kne sental bju skola dorg..bukn takat tu je..nk sental stoking yg 'chantek' bak blacan yg dibungkus cantik..haha9x..knak2 pe sgt la yg dorg bleh pikir..paling2 pom kne marah ngan mak dorg..dh kne cubit or piat tlinga, nangis je la dorg tau..

besh nye zmn knak2..bleh men je..klo lapo, mntk mkn nsi..klo x pom, mntk susu..mkn pom bleh kne suap..klo muke comot semcm pom,org tetap ckp comel nye..alngkh bhgianyer mjd knak2..haha9x..xyah pkir byk2 cm org2 besa..aku bsyukur giller..dpt mjlni zmn knak2 yg happening..hehe9x..men pondok2, pnjat2 pokok, men galah pjg (besanye jd ank keladi..hehe9x..) byk gk pmainan yg aku men dulu2 tp byk dh lupe pe namenye..

wlau sebesh ner pom zmn knak2, aku mmg xleh nk putar mase..xleh nk ulang sesaat pon drp masa aku..benarlah kte imam al-ghazali, pkr yg sgt JAUH dr kite adalah MASA LALU..


~till then~

No comments:

Post a Comment