Tuesday, September 8, 2009

- no title part 5 -


1. Apa perasaan anda sekarang?
penin2 lalat..mau rehat..

2. Saya nak makan?
makanan yg best2..cm teringin mama chop papa grill..

3. Impian saya?
punya ape yg sy mau..

4. Haiwan yang saya tak suka?
katak & cicak

5. Saya harapkan?
sy dpt abeskn study sy ON TIME..ikut plan..

6. Jika boleh putarkan masa?
mau jd better than best person..


7. Saya pada 10 tahun akan datang?
futher study in doc of philosophy..insyaAllah..amin..

8. Handphone saya adalah sebuah?
telefon bimbit yg cumil..

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
sebyk mungkin..hehe9x..=P

10. Saya suka pada?
org yg ske kt sy..especially..my fmily,frenz..

11. Kawan2 saya?
org yg sentiasa ade bsme sy..wlpn bukn di dpn mte..windu korg

12. Pernah dikhianati?
xxx..

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
doakn kbhgian org len utk kbhgian diri sendiri..weehee..=D

No comments:

Post a Comment